21 July 2009, 09:45
Wees gerust, alles blijft bewaart. De bekleding is (bijna) onbeschadigd en wil ik zo houden. Alle techniek die er in komt is R-sport materiaal, dus "origineel", of spullen die al 30 jaar gelden door de aftermarket met succes werden en worden geproduceert, nadat Volvo R-sport er mee ophield. Kijk die folders maar eens door en dan zul je zien dat het allemal nog veel extremer kan.
Wat mijzelf het meeste tegenspreekt is de LPG installatie, maar zolang je het idee hebt aandelen bij de pomp te kopen ipv brandstof, moet dat er wel in.
Het doel is een auto neer te zetten die met het huidige verkeer mee kan, daarnaast veilig en wat sneller. En dat wil je ook stoppen, daar heb ik genoeg "bijna" nare ervaringen mee. Alles zo subtiel mogelijk uitgevoerd en met periode artikelen.
Iedereen beleeft op zijn manier een hobby maar beleeft er hetzelfde plezier aan.... Voor mij is techniek en verbetering een uitdaging.
Wat mijzelf het meeste tegenspreekt is de LPG installatie, maar zolang je het idee hebt aandelen bij de pomp te kopen ipv brandstof, moet dat er wel in.
Het doel is een auto neer te zetten die met het huidige verkeer mee kan, daarnaast veilig en wat sneller. En dat wil je ook stoppen, daar heb ik genoeg "bijna" nare ervaringen mee. Alles zo subtiel mogelijk uitgevoerd en met periode artikelen.
Iedereen beleeft op zijn manier een hobby maar beleeft er hetzelfde plezier aan.... Voor mij is techniek en verbetering een uitdaging.

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)