2 August 2009, 11:07
![[Afbeelding: Foto-AFXPEWUW-G.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-AFXPEWUW-G.jpg)
Na de bodem uit de Roestbruine Flirt is gezaagd en gesneden, kunnen we de verborgen kwalen eindelijk goed inspecteren en bekijken we met zijn drieën wat er nog weggesneden moet worden omdat het anders binnenkort vanzelf verdwijnt.
![[Afbeelding: Foto-AR78KWHY-G.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-AR78KWHY-G.jpg)
![[Afbeelding: Foto-4OIGDFLE-G.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-4OIGDFLE-G.jpg)
![[Afbeelding: Foto-CVVOQLWL-G.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-CVVOQLWL-G.jpg)
![[Afbeelding: Foto-4GCSIIG3-G.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-4GCSIIG3-G.jpg)
De linker- en rechter-achterwielkasten moeten voorzien gaan worden van een stevig stuk nieuwe zijkant waaraan de bodem weer kan worden vastgelast.
![[Afbeelding: Foto-INQOGU7Z-G.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-INQOGU7Z-G.jpg)
![[Afbeelding: Foto-UOVDEC33-G.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-UOVDEC33-G.jpg)
Aan de voorzijde wordt door Peter aangetekend waar de bodem eraan wordt bevestigd.
![[Afbeelding: Foto-JXJDTCMR-G.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-JXJDTCMR-G.jpg)
Daarna hebben we de gehele vrijdag en vermoedelijk komende maandag en dinsdag ook nog de aangetaste plekken behandeld met novorox, 2mm dikke verstevigingsplaten ingelast, de open tussenruimtes ingespoten met blanke tectyl en daarna afgesloten met een rubber afdichtingskit. Detailfoto,s volgen.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.

