2 August 2009, 21:21
Sinds gisteren terug van een weekje verlof. Veel te snel voorbij. Maar ik heb wel nog 3 weken verlof te gaan om te spenderen aan men volvo's.
De GLT is sinds gisteren afgebroken. Alle bruikbare spullen zijn er uit en de rest gaat deze week naar het schroot. Jammer maar je kan ze niet allemaal houden he. Ook de grijze 740 met automaat gaat deze week naar het schroot nadat ik de bruikbare delen heb gestript.
Ik heb nog enkele dingen die ik wil doen aan de 240 diesel:
* Zetelverwarming installeren.
* Elektrische ramen voor installeren.
* Cruise control installeren.
* Bestuurders zetel repareren.
* Rechter voordeur vervangen door beter exemplaar. (optioneel)
Ook bij de 740 TD zijn er nog plannen
* Nieuwe koppeling installeren
* Overdrive fixen.
* Hemel herbekleden (optioneel)
De 740 op LPG kan ik eindelijk eind deze week afhalen. Natuurlijk volgen er dan ook foto's
Ik begin morgen met de OD van de 740 TD.
Ik probeer zeker en vast veel foto's te nemen waar mogelijk.
Zijn er belangrijke dingen of goede tips voor het vervangen van een koppeling op een 740? Heb het al eens gedaan bij een Golf 3maar is een heel andere techniek.
Ik hou jullie op de hoogte.
Groeten uit Belgie.
De GLT is sinds gisteren afgebroken. Alle bruikbare spullen zijn er uit en de rest gaat deze week naar het schroot. Jammer maar je kan ze niet allemaal houden he. Ook de grijze 740 met automaat gaat deze week naar het schroot nadat ik de bruikbare delen heb gestript.
Ik heb nog enkele dingen die ik wil doen aan de 240 diesel:
* Zetelverwarming installeren.
* Elektrische ramen voor installeren.
* Cruise control installeren.
* Bestuurders zetel repareren.
* Rechter voordeur vervangen door beter exemplaar. (optioneel)
Ook bij de 740 TD zijn er nog plannen
* Nieuwe koppeling installeren
* Overdrive fixen.
* Hemel herbekleden (optioneel)
De 740 op LPG kan ik eindelijk eind deze week afhalen. Natuurlijk volgen er dan ook foto's
Ik begin morgen met de OD van de 740 TD.
Ik probeer zeker en vast veel foto's te nemen waar mogelijk.
Zijn er belangrijke dingen of goede tips voor het vervangen van een koppeling op een 740? Heb het al eens gedaan bij een Golf 3maar is een heel andere techniek.
Ik hou jullie op de hoogte.
Groeten uit Belgie.
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995
Mijn Volvo's
Mijn Volvo's