4 August 2009, 01:11
abbabak schreef:Zie ik het niet goed of zijn naast de black-line ook de 260 strips vergeten ?
Nee,de 260 lijsten rondom de neus en de wielbogen zijn dus ook zwart .........helaas :-[
![[Afbeelding: Foto-NC7O4KGQ-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-NC7O4KGQ-D.jpg)
Op de foto's niet geheel duidelijk te zien maar als je goed kijkt kun je het zien.
Ik heb echt zin in dit monument op wielen ook al is niet iedereen fan van dit model met prv V6 toch rijden deze beesten erg fijn met tenminste power onder het gaspedaal.
Dit B27E blok loopt nog mooi en netjes en heeft 140 pk,in het verleden is de achilleshiel van dit blok,te nauwe oliekanalen naar de koppen al eens gemodificeerd,dus kan nog een tijd mee,tenminste .....dat hoop ik natuurlijk en anders is er nog een reserve B280 E blok uit een 1987 760 die eventueel gemonteerd kan worden met liefst 170 pk.
Ook vind ik het gewoon leuk dat dit ÃÂÃÂn van de 330 in nederland geleverde 260's is(in totaal zijn er dus in NL maar 330 stuks van het type 262c,264 en de 265 verkocht) en dit is nummer 6 binnen de familie in de afgelopen 32 jaar en de tweede 265.........
Voor mij is dit model,de 265 model '75 tot '80 met de dikke bumpers, de mooiste Volvo ooit.
Ik ben dus wederom een blij ventje met een nieuw speeltje ;D