4 August 2009, 21:33
Hij heeft Amerika nooit bereikt, is als een van de eerste Amerikanen gekocht door een werknemer van Volvo en een paar jaar geleden aan een Hollandse handelaar verkocht, die hem aan de man sleet waarvan ik hem weer kocht.
De handelaar kan hem ook samengesteld hebben uit een Amerikaans wrak uit Zweden en wat resten van de sloop, alle ellende was in ieder geval goed verstopt onder een dikke laag tectyl, heel veel aan elkaar gelaste plaatjes ijzer en gladgestreken met minimaal 100 kg plamuur.
Ik hoop ooit eens achter het echte verhaal te komen, kenteken was JFB 365, maar zonder enige kennis van het Zweeds, nog niet verder gekomen over de gegevens hiervan.
Hij was blauw, volgens verhaal door de eerste eigenaar direkt zwart overgespoten en na een aantal jaar in Zweden verkocht naar NL waar ik hem uiteindelijk zelf heb ingevoerd na een eerste afkeuring bij de eerste Nederlandse eigenaar.
Sorry foto's zijn vandaag niet gelukt, toestel weigerde.
De nieuwe bodem is inmiddels gedeeltelijk vastgelast in de weer redelijk Zwarte Flirt, waardoor de eerder vertoonde roestgaten niet meer opgeknapt vertoond kunnen worden.
Maar alle gerepareerde ongerechtigheden die na verwijdering grote gaten achter lieten, zullen morgen vermoedelijk wel vertoond kunnen worden.
De handelaar kan hem ook samengesteld hebben uit een Amerikaans wrak uit Zweden en wat resten van de sloop, alle ellende was in ieder geval goed verstopt onder een dikke laag tectyl, heel veel aan elkaar gelaste plaatjes ijzer en gladgestreken met minimaal 100 kg plamuur.
Ik hoop ooit eens achter het echte verhaal te komen, kenteken was JFB 365, maar zonder enige kennis van het Zweeds, nog niet verder gekomen over de gegevens hiervan.
Hij was blauw, volgens verhaal door de eerste eigenaar direkt zwart overgespoten en na een aantal jaar in Zweden verkocht naar NL waar ik hem uiteindelijk zelf heb ingevoerd na een eerste afkeuring bij de eerste Nederlandse eigenaar.
Sorry foto's zijn vandaag niet gelukt, toestel weigerde.
De nieuwe bodem is inmiddels gedeeltelijk vastgelast in de weer redelijk Zwarte Flirt, waardoor de eerder vertoonde roestgaten niet meer opgeknapt vertoond kunnen worden.
Maar alle gerepareerde ongerechtigheden die na verwijdering grote gaten achter lieten, zullen morgen vermoedelijk wel vertoond kunnen worden.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.

