25 August 2009, 08:02
Ticcie schreef:Citaat:Tot slot mag Hooftman kijken of hij inderdaad goed gericht is.
daar heb je geen dealer voor nodig, maar een goed schadebedrijf. Een echt goed schadebedrijf doet dit met een Celette mallenbank, (de mallen moeten per autotype gehuurd worden en ik vraag me af of ze die nog hebben voor een 240) of een Caroliner met een electronisch meetsysteem. Pas dan weet je of je auto echt recht is. Daarna kun je m dan naar een dealer oid brengen om te kijken of ze de 4-wieluitlijning op orde kunnen brengen.
Hoop dat je goed nieuws krijgt! In ieder geval mooi dat ie weer rolt.
Inderdaad Gerard, denk dat mijn collega's ook naar een schadebedrijf zouden rijden met de auto. Maar super dat je aan Hooftman denkt!
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937

