30 August 2009, 13:15
Ik had me eigenlijk voorgenomen om morgen, 31 augustus, hem naar de sloop te brengen, dat is de laatste dag dat mijn APK formeel nog geldig is. Eigenlijk heb ik al ingecalculeerd dat ik vanaf dan geen lasten meer heb. Een mogelijkheid om hem van de openbare weg te halen heb ik niet. En op boetes vanwege het verlopen van de APK zit ik nu zeker niet te wachten. Aan de andere kant, als ik er iemand blij mij kan maken, dan is dat natuurlijk ook leuk. Voor het geld hoeft het wat mij betreft niet. Ik heb er zelf destijds 500 euro voor betaald, en het lijkt mij apert onredelijk om er nu nog op te willen verdienen. Maar het moet me nu ook niet nog meer geld gaan kosten. Ik durf er eigenlijk nu zelf niet meer mee te rijden, niet vanwege de staat van de auto hoor, maar omdat mijn financiele situatie nu zo slecht is dat ik me zelfs geen boete wegens rijden zonder APK kan veroorloven. Eigenlijk is het dan ook logisch om bij mijn besluit te blijven en morgen naar de sloop te gaan, maar misschien kan iemand mij overtuigen dat te laten. Helaas is de tijd daarvoor beperkt. Graag reakties, ook van mensen die denken dat ik beter toch gewoon naar de sloop kan gaan.