7 September 2009, 20:56
Tjonge, al 120 dagen niks geschreven over de blauwe. Niet veel gedaan ook trouwens, tijdens het eerste rondje blies de B20 de achterste keerring eruit, kilometerslang oliespoor, en toen had ik zacht gezegd even genoeg van.
Maar nu is het weer redelijk olielekvrij. De vorige keerring was zo'n luxe rubberen maar zat los in de houder, knurften.
Ik heb de bevestiging van de motorkapscharnieren weerskanten opnieuw ingelast, zonder het interieur in de fik te steken. Heel die hoek is ÃÂÃÂn groot roestfeest bij de 140.
![[Afbeelding: transporterkl001.jpg]](http://img3.imageshack.us/img3/4328/transporterkl001.jpg)
De kleur blauw is Koningsblauw van de schilder en veels te licht, wel stukken beter dan de blauwe spuitbus die de vorige hobbybob erop had geleegd.
En iemand had een antenne op het dak gezet wat natuurlijk is gaan lekken, ook dichtgelast met maar een heeeeel klein blobje, vlakke plaat rimpelloos vastlassen is het moeilijkste wat er is.
Ik vind hem prachtig, de automaat schakelt zijdezacht en geeft een grappig Amerikaans zoefgevoel en zelfs het geluid uit de uitlaat is wat Amerikaanser, als een echte benzineslurper volgens mijn vader.
![[Afbeelding: strakmakenkl021.jpg]](http://img34.imageshack.us/img34/1558/strakmakenkl021.jpg)
Let vooral op alle niet correcte details als velgen, koplampen en plaats van het B20 embleem, die laat ik lekker zitten.
Maar nu is het weer redelijk olielekvrij. De vorige keerring was zo'n luxe rubberen maar zat los in de houder, knurften.
Ik heb de bevestiging van de motorkapscharnieren weerskanten opnieuw ingelast, zonder het interieur in de fik te steken. Heel die hoek is ÃÂÃÂn groot roestfeest bij de 140.
![[Afbeelding: transporterkl001.jpg]](http://img3.imageshack.us/img3/4328/transporterkl001.jpg)
De kleur blauw is Koningsblauw van de schilder en veels te licht, wel stukken beter dan de blauwe spuitbus die de vorige hobbybob erop had geleegd.
En iemand had een antenne op het dak gezet wat natuurlijk is gaan lekken, ook dichtgelast met maar een heeeeel klein blobje, vlakke plaat rimpelloos vastlassen is het moeilijkste wat er is.
Ik vind hem prachtig, de automaat schakelt zijdezacht en geeft een grappig Amerikaans zoefgevoel en zelfs het geluid uit de uitlaat is wat Amerikaanser, als een echte benzineslurper volgens mijn vader.
![[Afbeelding: strakmakenkl021.jpg]](http://img34.imageshack.us/img34/1558/strakmakenkl021.jpg)
Let vooral op alle niet correcte details als velgen, koplampen en plaats van het B20 embleem, die laat ik lekker zitten.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969


