16 September 2009, 11:55
Snelle update:
Inmiddels zijn wij 1500 probleemloze kilometers verder waarbij de 264 zich als fijne snelwegcruiser heeft geopenbaard.
Het verbruik heb ik nu ook beter in beeld en kom gemiddeld uit op een verbruik van 1 op 7,5 en dat is net zoveel als mijn 1998 940 LPT op gas dus zeker niet verkeerd alhoewel mijn vroegere 244 met B21A en Overdrive makkelijk 1 op 9 á 10 haalde op gas,luxe kent toch een prijs ;D
Het klinkt eentonig maar een 260 is toch een veel fijnere rijdersauto als een vroege 240,de laatste Polars buiten beschouwing gelaten.
Inmiddels een erg leuk setje velgen op de kop getikt die er binnenkort onder gaan(nee het zijn geen Virgoôs(zo gewoontjes...)) binnenkort fotoôs 8)
Inmiddels zijn wij 1500 probleemloze kilometers verder waarbij de 264 zich als fijne snelwegcruiser heeft geopenbaard.
Het verbruik heb ik nu ook beter in beeld en kom gemiddeld uit op een verbruik van 1 op 7,5 en dat is net zoveel als mijn 1998 940 LPT op gas dus zeker niet verkeerd alhoewel mijn vroegere 244 met B21A en Overdrive makkelijk 1 op 9 á 10 haalde op gas,luxe kent toch een prijs ;D
Het klinkt eentonig maar een 260 is toch een veel fijnere rijdersauto als een vroege 240,de laatste Polars buiten beschouwing gelaten.
Inmiddels een erg leuk setje velgen op de kop getikt die er binnenkort onder gaan(nee het zijn geen Virgoôs(zo gewoontjes...)) binnenkort fotoôs 8)

