20 September 2009, 16:48
Na een nachtje slapen weer vol goede moed de autodeur opengetrokken. Ditmaal op zoek naar de oorzaak.
Dit is het resultaat na gisteravond de waterstofzuiger er doorheen gehaald te hebben en een nachtje laten drogen.
![[Afbeelding: Foto-8NMV8RLJ-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-8NMV8RLJ-D.jpg)
Alle plastieken doppen heb ik verwijderd om een blik in de dorpel te werpen,....gelukkig....droog. Ben onder de auto gaan liggen om de afwateringskanaaltjes te controleren, maar die waren van voor tot achter volledig toegankelijk. Dus toen maar het roestspoor gevolgd tot de plek waar ik dacht dat de oorsprong wel eens zou kunnen zitten.
Dit is overigens de hand van mijn vriendin ik houd niet zo op fotoââ¬â¢s.
![[Afbeelding: Foto-PEOCNWHG-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-PEOCNWHG-D.jpg)
Dan zijn er een paar opties waar het anders nog vandaan zou kunnen komen. Ik had het vermoeden dat het de voorruit was. Dus die geïnspecteerd en een verdachte plek gevonden. Het overvloed aan kit is al een redelijke indicatie opzich..... :-\
![[Afbeelding: Foto-6VKYCIKV-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-6VKYCIKV-D.jpg)
Nu de proef op de som genomen. Mijn vriendin buiten met een emmer water en spons in de aanslag en ik binnen met het schutbord in het vizier. Vervolgens met de spons geconcentreerd op de verdachte hoek.
En zowaar binnen afzienbare tijd kwamen hier de druppels al naar beneden zetten. :-X
![[Afbeelding: Foto-CCQVMBDU-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-CCQVMBDU-D.jpg)
Dus binnenkort moet de voorruit er maar aan geloven. Moet tenslotte eerst de oorzaak aanpakken wil ik het gevolg kunnen restaureren.
Wat je al niet tegen kan komen. Vanuit het land van herkomst.....
![[Afbeelding: Foto-JLWE4KQZ-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-JLWE4KQZ-D.jpg)
Wordt vervolgd.....
Dit is het resultaat na gisteravond de waterstofzuiger er doorheen gehaald te hebben en een nachtje laten drogen.
![[Afbeelding: Foto-8NMV8RLJ-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-8NMV8RLJ-D.jpg)
Alle plastieken doppen heb ik verwijderd om een blik in de dorpel te werpen,....gelukkig....droog. Ben onder de auto gaan liggen om de afwateringskanaaltjes te controleren, maar die waren van voor tot achter volledig toegankelijk. Dus toen maar het roestspoor gevolgd tot de plek waar ik dacht dat de oorsprong wel eens zou kunnen zitten.
Dit is overigens de hand van mijn vriendin ik houd niet zo op fotoââ¬â¢s.

![[Afbeelding: Foto-PEOCNWHG-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-PEOCNWHG-D.jpg)
Dan zijn er een paar opties waar het anders nog vandaan zou kunnen komen. Ik had het vermoeden dat het de voorruit was. Dus die geïnspecteerd en een verdachte plek gevonden. Het overvloed aan kit is al een redelijke indicatie opzich..... :-\
![[Afbeelding: Foto-6VKYCIKV-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-6VKYCIKV-D.jpg)
Nu de proef op de som genomen. Mijn vriendin buiten met een emmer water en spons in de aanslag en ik binnen met het schutbord in het vizier. Vervolgens met de spons geconcentreerd op de verdachte hoek.
En zowaar binnen afzienbare tijd kwamen hier de druppels al naar beneden zetten. :-X
![[Afbeelding: Foto-CCQVMBDU-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-CCQVMBDU-D.jpg)
Dus binnenkort moet de voorruit er maar aan geloven. Moet tenslotte eerst de oorzaak aanpakken wil ik het gevolg kunnen restaureren.
Wat je al niet tegen kan komen. Vanuit het land van herkomst.....
![[Afbeelding: Foto-JLWE4KQZ-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-JLWE4KQZ-D.jpg)
Wordt vervolgd.....
Volvo 240DL (Bj. 1983), B21A, AW71-L.
B21A shortblock + B200ET cilinderkop+ B230K inlaatspruitst + Weber 32/36 DGEV + LPG
210.500km (67.500km sinds aankoop:15-10-2008)
Ik en mijn Volvo
B21A shortblock + B200ET cilinderkop+ B230K inlaatspruitst + Weber 32/36 DGEV + LPG
210.500km (67.500km sinds aankoop:15-10-2008)
Ik en mijn Volvo

