30 September 2009, 14:16
![[Afbeelding: p9203890.jpg]](http://img210.imageshack.us/img210/8243/p9203890.jpg)
![[Afbeelding: p9203888k.jpg]](http://img80.imageshack.us/img80/7006/p9203888k.jpg)
3" downpipe gemaakt van 321 rvs, komt nog een metaalkat (200 cpi) in en de nodige lambdasonde aansluitingen.
![[Afbeelding: p8133788.jpg]](http://img40.imageshack.us/img40/9403/p8133788.jpg)
Ook nog een V-band flens voor de turbo gemaakt.
![[Afbeelding: p9133823.jpg]](http://img140.imageshack.us/img140/2950/p9133823.jpg)
interieur is ook weer zo goed als inmekaar, 850 stoel met verwarming aangesloten, elektrische spiegels (verwarmd en verstelbaar), centraal slot zit er nu ook in. Later nog cruise control, maar dat komt nog.
![[Afbeelding: p9133827.jpg]](http://img19.imageshack.us/img19/1327/p9133827.jpg)
Hoe de motor er nu uit ziet.
![[Afbeelding: p7123714.jpg]](http://img41.imageshack.us/img41/3845/p7123714.jpg)
Zo zag de motor er uit op de stand, voor de liefhebbers.
![[Afbeelding: mainphpg2viewcoreq.jpg]](http://img168.imageshack.us/img168/8202/mainphpg2viewcoreq.jpg)
De M90 zit er ook in.
![[Afbeelding: p8243818.jpg]](http://img443.imageshack.us/img443/1654/p8243818.jpg)
[img width=450 height=600]http://img263.imageshack.us/img263/9692/p8113763.jpg[/img]
Wielophanging ook af... Koni geel, -40 mm veren, taxi fusee houders, poly bussen, nieuwe remleidingen (goodridge), nieuw laagje verf.
![[Afbeelding: p8113748.jpg]](http://img15.imageshack.us/img15/9220/p8113748.jpg)
Ook nog wat kleine andere onderdelen in de lak gezet.
![[Afbeelding: p7043711e.jpg]](http://img221.imageshack.us/img221/8830/p7043711e.jpg)
Mooi vies die motorruimte na bijna 20 jaar weinig wassen.
![[Afbeelding: p7023695.jpg]](http://img34.imageshack.us/img34/2371/p7023695.jpg)
Geen roest op de vloer of in de balken. gelijk maar wat naden en de diepste plekken (waar water kan verzamelen) met Mike Sanders vet geconserveerd.
(Niet in chronologische volgorde, telegram stijl). meer foto's van het werk zijn op mijn site te vinden.
Nu nog de downpipe helemaal af maken, luchtinlaat iets voor verzinnen, wat kleine dingen terugplaatsen, aangepaste aandrijfas terug, uitlaat monteren, wat spul onder de motorkap terug, bekabeling motor terug etc. Over een maandje kan ie wel rijden lijkt me, heb het helaas druk met de aankomende tentamens en projecten (school) etc, dat gaat toch even voor
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

