27 October 2009, 16:28
Ik zie dit niet als verbeteren of verzieken, maar als een kompleet nieuwe auto bouwen met als basis een 244.
Net als in de States (denk aan Boyd Coddington) daar doen ze ook niet moeilijk over het verbouwen van een klassieker. Dan is dit project een soort van mix tussen een Custom en een [URL=http://"[url]http://turbo.discovery.com/beyond/?playerId=245988601&categoryId=350720541&lineupId=211605423"]Super[/url] Muscle Car[/URL] (om in de Amerikaanse termen te spreken) waar ze de oude techniek vervangen voor nieuwere techniek.
Die velgen zijn dan weer niet de beste keuze
Net als in de States (denk aan Boyd Coddington) daar doen ze ook niet moeilijk over het verbouwen van een klassieker. Dan is dit project een soort van mix tussen een Custom en een [URL=http://"[url]http://turbo.discovery.com/beyond/?playerId=245988601&categoryId=350720541&lineupId=211605423"]Super[/url] Muscle Car[/URL] (om in de Amerikaanse termen te spreken) waar ze de oude techniek vervangen voor nieuwere techniek.
Die velgen zijn dan weer niet de beste keuze

1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412