7 November 2009, 14:16
ik weet wel iemand die tectyl (dynitrol ?) doet voor de onderzijde, is langs de kanten van dendermonde/appels ofzoiet (redelijk ver.. maar doet dit eigenlijk achter zijn uren, en dus niet als hoofdjob
) , onlangs ook met paar gaten geconfronteerd geweest en die kerel heeft dat mooi opgelost, ineens de kokers onderaan aan de deuren (holle ruimten) laten opvullen met een soort vernis , en die heeft de onderkant ook in het zwart gespoten + wielkasten
maar paar dagen geleden heeft mijn collega op't werk, mij verteld dat er hier in het gentse (st amands berg) ook wel een carossier moet zijn
mooi opelost trouwens die gaatjes
^^
) , onlangs ook met paar gaten geconfronteerd geweest en die kerel heeft dat mooi opgelost, ineens de kokers onderaan aan de deuren (holle ruimten) laten opvullen met een soort vernis , en die heeft de onderkant ook in het zwart gespoten + wielkastenmaar paar dagen geleden heeft mijn collega op't werk, mij verteld dat er hier in het gentse (st amands berg) ook wel een carossier moet zijn

mooi opelost trouwens die gaatjes
^^
MY88 240 GL b230kH z34/34 / MY84 245 TURBO B21ET / MY87 740 GLE TD D24T / MY90 240 B200E