20 November 2009, 19:46
Bedankt voor de tip maar eigenlijk ga ik het liefst voor een echte vijf-bak, die schijnen toch wat degelijker te zijn dan een M46.
Een M46 heb ik incl. aandrijfas & pookknop nog helemaal compleet liggen.
Maar als ik dan toch moet wisselen . . . .
Dus eigenlijk moet ik op zoek naar een B230x met 5bak, maar dan met een aansluiting voor een mechanische teller.
Kan een B23A of B23F blok dan ook? Misschien hier meer kans op een aansluiting voor mechanische teller?
Is de aandrijfas die je nodig hebt voor een M46 bak dezelfde als die nodig is voor een bak met 5 versnellingen? Want dan heb ik die alvast.
Zo weer een hoop vragen he, maar ik weet liever van tevoren wat ik kan verwachten voordat alles op de straat ligt en het niet past
Hoop dat jullie me weer wat verder kunnen helpen, alvast bedankt.
Een M46 heb ik incl. aandrijfas & pookknop nog helemaal compleet liggen.
Maar als ik dan toch moet wisselen . . . .
Dus eigenlijk moet ik op zoek naar een B230x met 5bak, maar dan met een aansluiting voor een mechanische teller.
Kan een B23A of B23F blok dan ook? Misschien hier meer kans op een aansluiting voor mechanische teller?
Is de aandrijfas die je nodig hebt voor een M46 bak dezelfde als die nodig is voor een bak met 5 versnellingen? Want dan heb ik die alvast.
Zo weer een hoop vragen he, maar ik weet liever van tevoren wat ik kan verwachten voordat alles op de straat ligt en het niet past

Hoop dat jullie me weer wat verder kunnen helpen, alvast bedankt.