10 December 2009, 13:13
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 14 August 2011, 00:24 door TheSaint77.)
Eind Mei is het gebeurd. Ik moest redelijk abrupt remmen voor een paar autos voor me op een N-weg. Toen reed er iemand met een Volkswagen Caddy achterin. De eerste drie dagen ontzettend last gehad van mn nek. Nu nergens meer last van. Op het moment dat het gebeurde stond ik toch wel met tranen in mijn ogen. Ik heb voor mijn 1800 ontzettend lang gespaard (en nog steeds) Ik studeer namelijk nog steeds..
De 1800 heb ik weg laten slepen naar Dries Bakkenes. Aangezien ik hem nog aan het opknappen was had ik hem ook nog niet laten taxeren. Gelukkig heeft Dries ervoor kunnen zorgen dat ik toch een goede schadevergoeding heb kunnen krijgen van de tegenpartij. Inmiddels is mn 1800 weer rechtgetrokken bij een kennis via de V44 vereniging. Nu wordt het alleen even kijken waar ik welke onderdelen het best kan kopen. Uiteindelijk komt het allemaal wel goed. Ligt een beetje aan het budget hoe snel ik weer met mijn auto kan sturen..
Hieronder een foto van de 1800 vlak na de aanrijding, en van het rechttrekken:
![[Afbeelding: IMAG0012.jpg]](http://i948.photobucket.com/albums/ad329/bbraaksma/08-11-09/OLD/IMAG0012.jpg)
deze van de trekbank:
![[Afbeelding: 001.jpg]](http://i948.photobucket.com/albums/ad329/bbraaksma/08-11-09/OLD/001.jpg)
en deze:
![[Afbeelding: 002.jpg]](http://i948.photobucket.com/albums/ad329/bbraaksma/08-11-09/OLD/002.jpg)
Het plan is om de 1800E weer op te knappen en gelijk enkele modificaties te doen.
Hierbij moet gedacht worden aan:
- 17'' Polaris velgen
- Bilstein schokdempers
- Spaghettispruitstuk 2,5''
- Afvlakken van de kop + nieuwe zetels monteren
- Alle rubber bussen vervangen voor PU
- Kuipstoelen monteren e.d.
-Volvo R-frontspoiler
De 1800 heb ik weg laten slepen naar Dries Bakkenes. Aangezien ik hem nog aan het opknappen was had ik hem ook nog niet laten taxeren. Gelukkig heeft Dries ervoor kunnen zorgen dat ik toch een goede schadevergoeding heb kunnen krijgen van de tegenpartij. Inmiddels is mn 1800 weer rechtgetrokken bij een kennis via de V44 vereniging. Nu wordt het alleen even kijken waar ik welke onderdelen het best kan kopen. Uiteindelijk komt het allemaal wel goed. Ligt een beetje aan het budget hoe snel ik weer met mijn auto kan sturen..
Hieronder een foto van de 1800 vlak na de aanrijding, en van het rechttrekken:
![[Afbeelding: IMAG0012.jpg]](http://i948.photobucket.com/albums/ad329/bbraaksma/08-11-09/OLD/IMAG0012.jpg)
deze van de trekbank:
![[Afbeelding: 001.jpg]](http://i948.photobucket.com/albums/ad329/bbraaksma/08-11-09/OLD/001.jpg)
en deze:
![[Afbeelding: 002.jpg]](http://i948.photobucket.com/albums/ad329/bbraaksma/08-11-09/OLD/002.jpg)
Het plan is om de 1800E weer op te knappen en gelijk enkele modificaties te doen.
Hierbij moet gedacht worden aan:
- 17'' Polaris velgen
- Bilstein schokdempers
- Spaghettispruitstuk 2,5''
- Afvlakken van de kop + nieuwe zetels monteren
- Alle rubber bussen vervangen voor PU
- Kuipstoelen monteren e.d.
-Volvo R-frontspoiler
Groeten, Boele

