18 December 2009, 16:52
De B21et regelaar werkt hetzelfde als een gewone.
Hij laat de regeldruk laag bij koude motor.
Naarmate de regelaar opwarmt (door het bimetaal,of door motorwarmte) wordt de regeldruk hoger.
De extra aansluiting op de B21ET regelaar welke naar het spruitstuk gaat zorgt voor een regeldrukverlaging bij accelereren.
Het mengsel wordt dan verrijkt.
Hoe de regelaar reageert op een B21e zou ik niet durven zeggen, maar proberen kan nooit kwaad.
Al is het alleen maar om eea uit te sluiten.
Hij laat de regeldruk laag bij koude motor.
Naarmate de regelaar opwarmt (door het bimetaal,of door motorwarmte) wordt de regeldruk hoger.
De extra aansluiting op de B21ET regelaar welke naar het spruitstuk gaat zorgt voor een regeldrukverlaging bij accelereren.
Het mengsel wordt dan verrijkt.
Hoe de regelaar reageert op een B21e zou ik niet durven zeggen, maar proberen kan nooit kwaad.
Al is het alleen maar om eea uit te sluiten.
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.