23 December 2009, 21:34
Oke dat klinkt goed te doen. In dat linkje van die nieuwe lagers die je eerder poste staan een paar std lagers. Als ik verder op die site kijk dan zie ik ook nog 010 en 020 drijfstanglagers voor b20. Wat houdt dit in dan, zijn er verschillen.
Ik heb het carter er nu af en ook het keerringhuis is eraf. De pakking van het keerringhuis was ook al erg ver heen, misschien heeft hij hier ook wel gelekt. De keerring zelf heb ik er uit moeten tikken want die zat er vrij stijf in. Ik vraag me dan ook af wat valt er te centreren aan een keerring? of bedoel je met centreren het keerringhuis? In die keerring zit een rond spiraal/veer-achtig stukje ijzerdraad maar ook een dikker stuk ijzer, dat klopt? Ik dacht namelijk altijd dat een keerring gewoon te vervormen was maarja..
Als ik hier een foto post van die drijfstanglagers, kan jij dan zien hoe ver ze heen zijn?
Ik sta nu wel op het punt om onderdelen te gaan bestellen en vraag me af hoe zo'n vilten keerring nou precies net zo goed af kan sluiten als een rubberen. Ik heb een nieuwe carterpakking, keerringhuispakking en keerring nodig. Die keerringhuispakking kan ik niet los kopen op die site maar er is wel een carterpakkingset waar alles in zit incl. vilten pakking terwijl ik er toch liever een rubberen in had. Maar als jij denkt dat een rubberen net zo goed is als een vilten dan moet ik daar denk ik maar op vertrouwen
Ik heb het carter er nu af en ook het keerringhuis is eraf. De pakking van het keerringhuis was ook al erg ver heen, misschien heeft hij hier ook wel gelekt. De keerring zelf heb ik er uit moeten tikken want die zat er vrij stijf in. Ik vraag me dan ook af wat valt er te centreren aan een keerring? of bedoel je met centreren het keerringhuis? In die keerring zit een rond spiraal/veer-achtig stukje ijzerdraad maar ook een dikker stuk ijzer, dat klopt? Ik dacht namelijk altijd dat een keerring gewoon te vervormen was maarja..
Als ik hier een foto post van die drijfstanglagers, kan jij dan zien hoe ver ze heen zijn?
Ik sta nu wel op het punt om onderdelen te gaan bestellen en vraag me af hoe zo'n vilten keerring nou precies net zo goed af kan sluiten als een rubberen. Ik heb een nieuwe carterpakking, keerringhuispakking en keerring nodig. Die keerringhuispakking kan ik niet los kopen op die site maar er is wel een carterpakkingset waar alles in zit incl. vilten pakking terwijl ik er toch liever een rubberen in had. Maar als jij denkt dat een rubberen net zo goed is als een vilten dan moet ik daar denk ik maar op vertrouwen
