28 December 2009, 23:51
de Audi is wel hetzelfde soort auto, maar dan met andere 'speerpunten'. Beide gaan goed door sneeuw, gaan verder dan de gewone FWD/RWD auto. De Volvo is comfortabeler, de Audi weer wat beter op de weg liggend. In de tijd dat ik er naar gekeken heb (autokeuze ouders) was de Audi flink duurder.
Mocht je nog voor een XC70 gaan, dan zou ik er een nemen zonder de 4C ophanging. Bij ons zijn de achterste dempers volgens mij al weer stuk. Auto volet achter niet echt stabiel. Een met de klassieke nivoregeling rijd beter.
Wat wel voor de Volvo spreekt is de onderhoudsvriendelijkheid. Denk ik.
Zelf denk ik ook dat Volvo niet op alle punten kan bijblijven bij de Duitse/andere merken. Maar op een heel aantal punten gaat het (bijna) gelijk op. Het hangt er net af wat je wil. Maar op het moment ben ik ook niet zon fan van de nieuwe volvo's.
Mocht je nog voor een XC70 gaan, dan zou ik er een nemen zonder de 4C ophanging. Bij ons zijn de achterste dempers volgens mij al weer stuk. Auto volet achter niet echt stabiel. Een met de klassieke nivoregeling rijd beter.
Wat wel voor de Volvo spreekt is de onderhoudsvriendelijkheid. Denk ik.
Zelf denk ik ook dat Volvo niet op alle punten kan bijblijven bij de Duitse/andere merken. Maar op een heel aantal punten gaat het (bijna) gelijk op. Het hangt er net af wat je wil. Maar op het moment ben ik ook niet zon fan van de nieuwe volvo's.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni