24 January 2010, 11:22
qua roest zijn het de standaard 240 aandachtspunten, die zul je zelf ook wel weten denk ik.
De 262 heeft een bijzondere dakopbouw, zoals je ook opde foto van jos kan zien is de aansluiting van het dak bij de kofferbak een gevoeligpunt. Ook de daken met zo'n kanvas afwerking kunnen onderhuids gaan roesten.
De motoren weet ik niet zoveel van; ze (met name de B27) zijn gevoelig voor wat betreft koeling/smering die hebben iets te nauwe oliekanaaltjes. Bij de B28 is dat al opgeruimd.
Minpuntje is ook het imago van die dingen
De 262 heeft een bijzondere dakopbouw, zoals je ook opde foto van jos kan zien is de aansluiting van het dak bij de kofferbak een gevoeligpunt. Ook de daken met zo'n kanvas afwerking kunnen onderhuids gaan roesten.
De motoren weet ik niet zoveel van; ze (met name de B27) zijn gevoelig voor wat betreft koeling/smering die hebben iets te nauwe oliekanaaltjes. Bij de B28 is dat al opgeruimd.
Minpuntje is ook het imago van die dingen
