24 January 2010, 14:16
We zijn alles een beetje aan het inventariseren.
-Er lekt olie, dus we gaan de motor even schoonspuiten en kijken waar het vandaan komt.
-In de derde versnelling resoneert er iets, maar de wielen moeten denk ik sowieso uitgelijnd worden en dan kijken we daarna verder.
-De verwarming achterin (hoedenplank) doet het niet.
-De aansteker doet het niet.
-De ruitenwissermotor piept heel erg.
-Het lekt in de kofferbak en bij de voorruiten bovenin
-Bij waarschuwingslicht doen de linker knipperlichten het soms niet
-De gordels zijn eruit maar de willen we er graag weer in hebben
-Het gaspedaal gaat na 80 km/u zo zwaar dat ik er pijn van in mijn been krijg
-De kleine ruitjes in de voordeuren zijn dichtgemaakt (of is dit normaal?) en we vinden het leuk als die weer open kunnen
-De motor wordt niet echt heet en de verwarming doet het wel, maar zonder jas is het nog te koud
-Als ik stil sta na een stuk rijden gaat het olielampje branden, zodra ik gas geef gaat hij weer uit
-De uitlaat lekt ergens en het allerlaatste stukje is afgebroken
-Een paar hele kleine mini-roestplekjes die we beter nu aan kunnen pakken dan wachten tot het zich uitbreidt
Kortom, sommige dingen moeten we snel aanpakken, anderen hebben geen haast, maar het is allemaal zelf te doen! En daar hebben we zin in dus dan moÃÂt het lukken!
-Er lekt olie, dus we gaan de motor even schoonspuiten en kijken waar het vandaan komt.
-In de derde versnelling resoneert er iets, maar de wielen moeten denk ik sowieso uitgelijnd worden en dan kijken we daarna verder.
-De verwarming achterin (hoedenplank) doet het niet.
-De aansteker doet het niet.
-De ruitenwissermotor piept heel erg.
-Het lekt in de kofferbak en bij de voorruiten bovenin
-Bij waarschuwingslicht doen de linker knipperlichten het soms niet
-De gordels zijn eruit maar de willen we er graag weer in hebben
-Het gaspedaal gaat na 80 km/u zo zwaar dat ik er pijn van in mijn been krijg
-De kleine ruitjes in de voordeuren zijn dichtgemaakt (of is dit normaal?) en we vinden het leuk als die weer open kunnen
-De motor wordt niet echt heet en de verwarming doet het wel, maar zonder jas is het nog te koud
-Als ik stil sta na een stuk rijden gaat het olielampje branden, zodra ik gas geef gaat hij weer uit
-De uitlaat lekt ergens en het allerlaatste stukje is afgebroken
-Een paar hele kleine mini-roestplekjes die we beter nu aan kunnen pakken dan wachten tot het zich uitbreidt
Kortom, sommige dingen moeten we snel aanpakken, anderen hebben geen haast, maar het is allemaal zelf te doen! En daar hebben we zin in dus dan moÃÂt het lukken!