26 January 2010, 13:23
het staal in de automobiel industrie is tegen het eind van de 60er jaren minder van kwaliteit geworden, alleen in "74 was er een "opleving" daarna weer minder. Ik heb van een voormalig Volvomedewerker meegekregen dat naar mate de mallen ouder werden, de naden groter en dus meer kit werd gebruikt om de boel dicht te krijgen. Ga daar niet al te goed me om en je hebt kieren.
Daarnaast, de Belgische productie. Daar ken ik exemplaren van (Amazon, 140, 240) die dusdanig roestten dat het Volvo onwaardig was.
Ik hoef maar naar mijn eigen auto te kijken om te zien hoe schraal of soms niet grondlak en lak is toegepast bij de afbouw. De holle ruimten soms onbehandeld..!
Daarnaast, de Belgische productie. Daar ken ik exemplaren van (Amazon, 140, 240) die dusdanig roestten dat het Volvo onwaardig was.
Ik hoef maar naar mijn eigen auto te kijken om te zien hoe schraal of soms niet grondlak en lak is toegepast bij de afbouw. De holle ruimten soms onbehandeld..!


![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)