14 February 2010, 11:40
Jambon schreef:in "de metaal" heb je draad bussen welke als een popnagel in het plaatwerk worden getrokken met een speciaal gereedschap, zodoende kun je bv 2 platen op elkaar monteren. Wel blijft er een flens zichtbaar van ik meen 2mm dik. Als je zo iets gebruikt kun je als montagemiddel een paar nette "kraagbouten"gebruiken.
Ga eeens naar een bevestigingsmaterialengroothandel (scrabblewoord) en vrag ook eens naar DZUSmontage materiaal of soortgelijken, daar zijn ook fraaie oplossingen in, moet wel stevig zijn maar in combinatie met meerdere daarvan lijkt e dat mogelijk.
Andere optoe is een origineel modificatieset, als die r is, ik denk dat een VADIS daar wellicht uitkomst biedt? Dan moet een gebruiker daarvan zo vriendelijk zijn deze door te spitten.
Wat me ook nog te binnen schiet, wellicht is het plaatwerk zo dik dat het mogelijk is om met M8 of M10 zelfborgende bouten de boel is vast te zetten. Mind you, er zit een hond achter, je hoeft r geen autio's mee aan te slepen...
precies, zo heten die dingen, en beter nog, "helicoils"!!

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)