15 February 2010, 14:50
Typische "eerst vervangen dan denken" benadering. Niet van toepassing op 240's, omdat verbindingen eerder en vaker de geest geven dan de componenten zelf.
Vorige week belde mijn broertje nog met precies dezelfde klacht, omdat ik wel vaker met ouwe Volvo's speel kon ik over de telefoon al zeggen wat er mee aan de hand was. Een halfgoede spanningsregelaar uit een dynamo gehaald en een half uur later reed-ie weer.
Je kan van een Volvo dealer anno nu niet meer verwachten dat ze feeling of zelfs maar ervaring met een 240 hebben. Ik denk dat je meer kans van slagen hebt met de Wegenwacht.
Vorige week belde mijn broertje nog met precies dezelfde klacht, omdat ik wel vaker met ouwe Volvo's speel kon ik over de telefoon al zeggen wat er mee aan de hand was. Een halfgoede spanningsregelaar uit een dynamo gehaald en een half uur later reed-ie weer.
Je kan van een Volvo dealer anno nu niet meer verwachten dat ze feeling of zelfs maar ervaring met een 240 hebben. Ik denk dat je meer kans van slagen hebt met de Wegenwacht.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

