19 February 2010, 11:28
Ik weet niet hoe je nog iets kunt veranderen aan een lang verhaal.
Wel iets aangevuld. Maar helaas is er na de crash en veranderingen aan het forum het originele chronologische verhaal enigzins veranderd.
veel plezier met het verhaal.
Ondertussen heb ik de B21E en BW55 vervangen (uit nood vanwege een kapot big-end) met een B230E en een AW03-71. Moet zeggen dat dit nu wel een hele fijne combinatie is geworden bij een normale cruise snelheid van 120 en minder dan 3000 rpm!?
Wel iets aangevuld. Maar helaas is er na de crash en veranderingen aan het forum het originele chronologische verhaal enigzins veranderd.
veel plezier met het verhaal.
Ondertussen heb ik de B21E en BW55 vervangen (uit nood vanwege een kapot big-end) met een B230E en een AW03-71. Moet zeggen dat dit nu wel een hele fijne combinatie is geworden bij een normale cruise snelheid van 120 en minder dan 3000 rpm!?
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

