24 February 2010, 20:36
Als je CO vorig jaar nog goed was en weinig gereden hebt, hoef je niks af te stellen aan de naald e.d. maar is er ergens anders iets mis. Teveel korte eindjes rijden geeft benzinerijke carterdampen, ga eens 100 km hard rijden. Scheurtje (minimaal) in het carb membraan geeft ook te rijk mengsel. Gaat de choke helemaal terug?
Is de CO schroef vol uitgedraaid, tot-ie bijna uit de carburateur valt? Veranderd het motorgeluid dan? Kan je gerust zelf doen, wel even onthouden hoe de schroef stond.
Welk modeljaar is deze 242 eigenlijk (jaarletter in chassisnummer)?
Is de CO schroef vol uitgedraaid, tot-ie bijna uit de carburateur valt? Veranderd het motorgeluid dan? Kan je gerust zelf doen, wel even onthouden hoe de schroef stond.
Welk modeljaar is deze 242 eigenlijk (jaarletter in chassisnummer)?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

