10 March 2010, 00:32
Thanks Luitjes!!!! Heerlijk om weer zo warm ontvangen te worden!!!
Het volgende wat ik ga doen is de carrosserie op z'n (18" t5R(kleinere passen niet om de remschijf)) wieltjes zetten. Ik ben nu aan het proberen om langere wheelstuds te krijgen omdat de ET waarde anders is dan bij de originele Turbo velgen.
Vervolgens wil ik dan de remmen achter aan gaan pakken, wie hier nog goeie suggesties voor heeft... Kom maar op!!! Ik zat zelf te denken aan de orginele 4 pots klauwen van voor naar achteren te verplaatsen. ik heb even snel gekeken en het gatenpatroon komt net niet overeen. scheelt echt een paar millimeter. De te volgen stappen zullen dan waarschijnlijk zijn... ÃÃn gat dicht lassen, flens van remklauw vlakken, nieuw gat boren. (dit alles onder voorbehoud dat de schijven van voor passen op de naaf achter)
Zodra er foto's bij komen laat ik het even weten.
Het volgende wat ik ga doen is de carrosserie op z'n (18" t5R(kleinere passen niet om de remschijf)) wieltjes zetten. Ik ben nu aan het proberen om langere wheelstuds te krijgen omdat de ET waarde anders is dan bij de originele Turbo velgen.
Vervolgens wil ik dan de remmen achter aan gaan pakken, wie hier nog goeie suggesties voor heeft... Kom maar op!!! Ik zat zelf te denken aan de orginele 4 pots klauwen van voor naar achteren te verplaatsen. ik heb even snel gekeken en het gatenpatroon komt net niet overeen. scheelt echt een paar millimeter. De te volgen stappen zullen dan waarschijnlijk zijn... ÃÃn gat dicht lassen, flens van remklauw vlakken, nieuw gat boren. (dit alles onder voorbehoud dat de schijven van voor passen op de naaf achter)
Zodra er foto's bij komen laat ik het even weten.
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's

