2 April 2010, 12:15
Wist niet dat jij deze auto had gekocht, Zonnehuis! Ik heb die ooit gezien toen ie te koop stond (toen nog onder Amerikaanse kentekenplaat) en heb daar zÃÃÃÃÃr lang op zitten kwijlen..... Volgens mij heb ik de foto's van de advertentie zelf nog bewaard. Helaas was het bedrijf waar ie stond gekend als niet zo.. eugh.. positief en lag de prijs VEULS te hoog. Heeft lang daar te koop gestaan. OP een gegeven moment was ie verdwenen en is ie later bij een ander bedrijf opgedoken, met een al iets redelijkere prijs.. Helaas had ik er het budget niet voor.. Man, dat is in al die tijd DE Volvo geweest die ik wou hebben
Bouwjaar 1980, dacht ik?
In ieder geval lijkt de jouwe er als twee druppels water op! De dubbele stootstrip viel me toen al meteen op. Is dat origineel, trouwens? Nooit bij een andere Volvo gezien ???
Wens je veel plezier in en met deze prachtbak.. mocht je 'm ooit verkopen, ik hou me nog steeds aanbevolen (zal alvast beginnen sparen
)
Bouwjaar 1980, dacht ik?In ieder geval lijkt de jouwe er als twee druppels water op! De dubbele stootstrip viel me toen al meteen op. Is dat origineel, trouwens? Nooit bij een andere Volvo gezien ???
Wens je veel plezier in en met deze prachtbak.. mocht je 'm ooit verkopen, ik hou me nog steeds aanbevolen (zal alvast beginnen sparen
)