3 April 2010, 17:21
Beste Hendrik,
Die is niet van mij van een clublid van de 700club. Die heeft gevraagd of ik deze in de reclame wil zetten.
Heb deze wel overwogen om tijde te nemen, maar zat nog geen gas in en ben niet gecharmeerd van de dubbele kleur van het dashboard.
Aan de andere kant is het een schitterde volledig onderhouden auto (aantoonbaar)
Een rijke uitrusting en een bijzondere kleur en prachtige lederen zetels.
Is reeds omgebouwd naar onze kant, door een monteur van Carlo Schmidt.
Hangt eer aardig prijskaartje aan, maar daar is de Volvo zeker na. Een sedan uit laatste jaren in deze staat zijn zeldzaam aan het worden.
Die is niet van mij van een clublid van de 700club. Die heeft gevraagd of ik deze in de reclame wil zetten.
Heb deze wel overwogen om tijde te nemen, maar zat nog geen gas in en ben niet gecharmeerd van de dubbele kleur van het dashboard.
Aan de andere kant is het een schitterde volledig onderhouden auto (aantoonbaar)
Een rijke uitrusting en een bijzondere kleur en prachtige lederen zetels.
Is reeds omgebouwd naar onze kant, door een monteur van Carlo Schmidt.
Hangt eer aardig prijskaartje aan, maar daar is de Volvo zeker na. Een sedan uit laatste jaren in deze staat zijn zeldzaam aan het worden.
www.volvorider.web-log.nl<br />Volvo 240 estate Classic LE MY 93 nr 1046/1600<br />Volvo 240 sedan Super MY 91, G3<br />Volvo 850 sedan T5 MY 94 (alter II)<br />http://twitter.com/volvorider2