18 April 2010, 19:08
Nou vandaag weer een heel stuk schoongemaakt, ontdaan van hars en teer en gecleand, toen een laagje verse was erop
moet alleen de horizontale delen nog doen, t dak en motorkap maar daar viel me steeds allerlei boompruttel op vandaag.
Kleurcode bleek 214 te zijn, blijft een mooie en dankbare poetskleur toch.
Verder heb ik even de verdeler losgehad, ben toch blij dat ik ook wat onstekingsdelen besteld heb, kap en rotor zag er niet best uit iig .
Ook heb ik een poging gedaan om de OBD uit te lezen middels t pinnetje-ledje systeem,
ik krijg echter op geen van beide aangesloten pennen een lichtsignaal, iemand die daar een helder idee over heeft ?
moet alleen de horizontale delen nog doen, t dak en motorkap maar daar viel me steeds allerlei boompruttel op vandaag.
Kleurcode bleek 214 te zijn, blijft een mooie en dankbare poetskleur toch.
Verder heb ik even de verdeler losgehad, ben toch blij dat ik ook wat onstekingsdelen besteld heb, kap en rotor zag er niet best uit iig .
Ook heb ik een poging gedaan om de OBD uit te lezen middels t pinnetje-ledje systeem,
ik krijg echter op geen van beide aangesloten pennen een lichtsignaal, iemand die daar een helder idee over heeft ?
Volvofanaat met vroeger zweefvliegneigingen, tegenwoordig vlieg ik op (of van) de MTB. :-)
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K