21 April 2010, 20:46
Vandaag na bijna een week eindelijk de langverwachte doos met onderdeeltjes binnengekregen.
Meteen maar even de kaarsjes, verdelerkap en rotor gewisseld en dat scheelde al flink,
geen idee hoe lang t oude spul er al inzat, maar dat was echt meer dan op.
Heb nu ook een koppeling liggen van meneer sachs, bedacht me alleen dat t wisselen van de krukaskeerring
achterzijde na een ton of 4 mogelijk ook geen verkeerde investering zou kunnen zijn als de boel toch losligt.
is er nog ergens een howto van deze operatie beschikbaar eigenlijk anders gezegd wat zijn de instinkers ?
Meteen maar even de kaarsjes, verdelerkap en rotor gewisseld en dat scheelde al flink,
geen idee hoe lang t oude spul er al inzat, maar dat was echt meer dan op.
Heb nu ook een koppeling liggen van meneer sachs, bedacht me alleen dat t wisselen van de krukaskeerring
achterzijde na een ton of 4 mogelijk ook geen verkeerde investering zou kunnen zijn als de boel toch losligt.
is er nog ergens een howto van deze operatie beschikbaar eigenlijk anders gezegd wat zijn de instinkers ?
Volvofanaat met vroeger zweefvliegneigingen, tegenwoordig vlieg ik op (of van) de MTB. :-)
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K

