3 May 2010, 21:27
Betreft die motorolie, ik rijd maar erg kleine afstanden en de kans dat toen ik de druppels beter bekeken heb er vrij verse olie in zat was sterk aanwezig. Neemt niet weg dat ik binnenkort eens die test met dat a4tje zal doen
De ingaande as vd bak heeft zo'n 22 tanden (zeker geen 11..) is dit dan een bak van het nieuwere type of juist de oudere?
De piep is van zeer korte duur wanneer ik wegrijd en is tijdens het slippen van de koppeling, heel ander geluid dan het piepen/kraken wat het gaspedaal af en toe doet :
Erg veel 'vlees' lijkt er ook niet meer op de koppeling te zitten, plus dat het een ideaal moment is omdat de boel er toch af moet.
Met het lijstje wat ik nu heb en een goede onderdelen leverancier ben ik er dus wel? Ik neem aan dat ik dan nog wel een en ander zal moeten overzetten aan onderdelen, aangezien ik nu een vrijwel kale bak heb..
De ingaande as vd bak heeft zo'n 22 tanden (zeker geen 11..) is dit dan een bak van het nieuwere type of juist de oudere?
De piep is van zeer korte duur wanneer ik wegrijd en is tijdens het slippen van de koppeling, heel ander geluid dan het piepen/kraken wat het gaspedaal af en toe doet :
Erg veel 'vlees' lijkt er ook niet meer op de koppeling te zitten, plus dat het een ideaal moment is omdat de boel er toch af moet. Met het lijstje wat ik nu heb en een goede onderdelen leverancier ben ik er dus wel? Ik neem aan dat ik dan nog wel een en ander zal moeten overzetten aan onderdelen, aangezien ik nu een vrijwel kale bak heb..