5 May 2010, 12:12
Ja, de ene as eruit en de andere erin, daar komt het ongeveer op neer. Daarvoor moet je de riem eraf halen en de behuizing vd beide onderste keerringen eraf halen. En het asje vd oliepomp omhoog trekken, dat zit een beetje in de weg.
Die 740 had een vreemde combi van een 92 graden thermostaat, een groene hogedruk dop op het koelwaterreservoir en een visco fan met rode flens, soort tropische opzet of is dat standaard?
Mijn 240 heeft een 87 graden thermostaat, een groene visco fan en een standaard zwarte dop.
Die 740 had een vreemde combi van een 92 graden thermostaat, een groene hogedruk dop op het koelwaterreservoir en een visco fan met rode flens, soort tropische opzet of is dat standaard?
Mijn 240 heeft een 87 graden thermostaat, een groene visco fan en een standaard zwarte dop.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

