4 January 2006, 00:54
FT... FT...
FT.
T.
T...
Tering!
:lol:
de mijne staat bij de garage...
De kopveer van de cilinder was stuk en de cilinderkop was verbrand, Volvo heeft de onderdelen niet op voorraad, een algemene auto-onderdelenhandel ook niet dus het moest besteld worden bij de importeur, kortom, gaat minimaal dag langer duren. Als die onderdelen dan binnen zijn gaat het ook nog wel een paar uur sleutelen kosten, uurtje of 8 schatte hij zo in. Kortom: dat gaat heel veel euries kosten.
raden waar ik nu in rij...
FT.
T.
T...
Tering!
:lol:
de mijne staat bij de garage...
De kopveer van de cilinder was stuk en de cilinderkop was verbrand, Volvo heeft de onderdelen niet op voorraad, een algemene auto-onderdelenhandel ook niet dus het moest besteld worden bij de importeur, kortom, gaat minimaal dag langer duren. Als die onderdelen dan binnen zijn gaat het ook nog wel een paar uur sleutelen kosten, uurtje of 8 schatte hij zo in. Kortom: dat gaat heel veel euries kosten.
raden waar ik nu in rij...
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004

