8 May 2010, 14:11
Certificaat is aanwezig.
Het dampgas injectie systeem heeft het voordeel dat het geen backfire geeft wat zeker het geval zal zijn bij het K-jet inlaathuis met een conventioneel systeem. Een andere optie is de K-jet te slopen en een carburateur te monteren, mijn inziens geen optie maar het kan.
Verder kan je perfect het gas/lucht mengsel regelen bij alle toerentallen en belastingen en wordt gestuurd door een lambda.
Starten op LPG (ook als het -15 is) geen probleem daar dit allemaal goed is in te stellen. Verder blijft de K-jet geheel functioneel en is rijden op benzine ook geen drama. (bij een carburateur dus wel)
Je bent welkom om eens in de keuken te komen kijken als je wilt.
Het dampgas injectie systeem heeft het voordeel dat het geen backfire geeft wat zeker het geval zal zijn bij het K-jet inlaathuis met een conventioneel systeem. Een andere optie is de K-jet te slopen en een carburateur te monteren, mijn inziens geen optie maar het kan.
Verder kan je perfect het gas/lucht mengsel regelen bij alle toerentallen en belastingen en wordt gestuurd door een lambda.
Starten op LPG (ook als het -15 is) geen probleem daar dit allemaal goed is in te stellen. Verder blijft de K-jet geheel functioneel en is rijden op benzine ook geen drama. (bij een carburateur dus wel)
Je bent welkom om eens in de keuken te komen kijken als je wilt.
245DL 1980 USA

