14 May 2010, 10:56
Moet nog gebeuren. Ben van mijn oren gaan maken bij de Volvodealer, ze hadden me immers verzekerd dat ze de contacthoek juist hadden afgesteld (!). Die monteur was echter bijzonder geirriteerd toen ik zei dat de contacthoek die paar graden fout stond. Hij beriep zich op zijn jarenlange ervaring, zei dat het helemaal niet veel zou uitmaken en beweerde zelfs dat het voor die oude motoren zelfs beter was dat de contacthoek op 54 graden stond???
Toch expliciet gevraagd de contacthoek af te stellen op de fabriekswaarden. Tenslotte had ik betaald voor iets wat uiteindelijk niet was uitgevoerd (!). Volvo mag eind mei binnen. Zal me eerlijk gezegd nogal benieuwen of die CO hiermee zo sterk zal verlagen, wat Paul lijkt te beweren.. :-\ :-\
Toch expliciet gevraagd de contacthoek af te stellen op de fabriekswaarden. Tenslotte had ik betaald voor iets wat uiteindelijk niet was uitgevoerd (!). Volvo mag eind mei binnen. Zal me eerlijk gezegd nogal benieuwen of die CO hiermee zo sterk zal verlagen, wat Paul lijkt te beweren.. :-\ :-\