27 June 2010, 00:19
Zat eens naar mijn volvootje te kijken, project tijd stil gelegen.
Had niet zo'n zin meer in plaatwerken.
Puntlasboor in m'n bovenbeen, staalsplinter in m'n oog.........
Blijkbaar toch niet zo handig als ik dacht.
Deze week liep de frustratie over de auto zo hoog op dat ik eigenlijk besloten had om maar een kant en klare te kopen.Zie ik een mooie donkergrijze bij Paashuis in Lichtenvoorde staan en er vanmiddag naar toe gereden. Super Polar, opnieuw gespoten, prachtig ding. En wat denk je wat, vanmorgen verkocht ! :'( Had nog wel anderen staan, mag zag er in mijn ogen niet goed genoeg uit.
Ik twijfel nu, laswerk uitbesteden of het hele ding van het pad af.
Vraag aan jullie:
1.Wie van jullie weet een goed adres/bedrijf in de regio Gorinchem om het laswerk voor een redelijke prijs te doen?
of
2. Waar staat een echte mooie kant en klare Volvo 240 ?
Had niet zo'n zin meer in plaatwerken.
Puntlasboor in m'n bovenbeen, staalsplinter in m'n oog.........
Blijkbaar toch niet zo handig als ik dacht.
Deze week liep de frustratie over de auto zo hoog op dat ik eigenlijk besloten had om maar een kant en klare te kopen.Zie ik een mooie donkergrijze bij Paashuis in Lichtenvoorde staan en er vanmiddag naar toe gereden. Super Polar, opnieuw gespoten, prachtig ding. En wat denk je wat, vanmorgen verkocht ! :'( Had nog wel anderen staan, mag zag er in mijn ogen niet goed genoeg uit.
Ik twijfel nu, laswerk uitbesteden of het hele ding van het pad af.
Vraag aan jullie:
1.Wie van jullie weet een goed adres/bedrijf in de regio Gorinchem om het laswerk voor een redelijke prijs te doen?
of
2. Waar staat een echte mooie kant en klare Volvo 240 ?
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029