30 June 2010, 23:52
Ik heb antwoord van Patrick van Lasklus. Patrick heeft 3 a 4 dagen nodig om beide buitendorpels nieuwe wielbakken en nieuwe spatbordranden in te lassen. De prijs die hij rekent van me eigenlijk reuze mee, ⬠320 in Amersfoort en ⬠400 op locatie. Dat is denk ik dan wel exclusief plaatwerk.
Als mijn geblazen botervloot daarmee weer helemaal hard is................... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Als ik plaatwerk moet bestellen, welk plaatwerk heeft dan de beste pasvorm ? Ik heb begrepen dat niet alle plaatwerk even goed past.
Verder ben ik op een B230FT motor gestuit met krap 2 ton op de klok, wel een lekke koppakking, maar dat lijkt geen probleem. De motor is uit een 940 van 1997 met automaat. Die laatste hoef ik niet want wil graag blijven schakelen. Wie van jullie kan aangeven welke onderdelen ik perse uit de 940 mee moet nemen om hem in de 240 draaiend te krijgen?
Alvast dank
Als mijn geblazen botervloot daarmee weer helemaal hard is................... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Als ik plaatwerk moet bestellen, welk plaatwerk heeft dan de beste pasvorm ? Ik heb begrepen dat niet alle plaatwerk even goed past.
Verder ben ik op een B230FT motor gestuit met krap 2 ton op de klok, wel een lekke koppakking, maar dat lijkt geen probleem. De motor is uit een 940 van 1997 met automaat. Die laatste hoef ik niet want wil graag blijven schakelen. Wie van jullie kan aangeven welke onderdelen ik perse uit de 940 mee moet nemen om hem in de 240 draaiend te krijgen?
Alvast dank
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029

