3 July 2010, 10:46
Ik ben het met Ticcie eens, goed laswerk mag wat kosten en is een basisvoorwaarde voor je hele auto.
Stel dat je een set velgen koopt of een versnellingsbak waar je achteraf spijt van krijgt,......dan slaak je een zucht, koopt spullen die wel naar je zin zijn en monteert deze.
Het wordt gekker als je je carrosserie (de basis dus) laat verprutsen voor bijvoorbeeld de helft van het geld dat Patrick vraagt.
Als je daar ontevreden mee bent is het over en uit, de auto is voorgoed verwoest en al het spuitwerk en strakmaken is over de balk gegooid.Je moet dan wel heel sterk in je schoenen staan wil je alles ut laten slijpen en nóg eens goed laten lassen.
Ik ken een jongen die zijn 140 liet lassen, werkelijk onbeschrijfelijk hoe hij hem terugkreeg!!!!
De deuren sloten allen nog als je ze optilde tijdens sluiten, de verbindingen (lassen wil ik ze niet noemen) hadden meer weg van een maanlandschap of pindarotsje dan lassen.Nergens was lasprimer toegepast zodat er na 3 weken al roestwater uit de onbehandelde naden liep etc. etc.
OK OK er zijn ook middenwegen, ik weet het. ;D ik wil alleen maar waarschuwen het goed te (laten) doen of gewoon niet te doen.
De eerlijkheid gebied trouwens te zeggen dat ik Patrick van Lasklus ken via het forum http://www.hetlasforum.nl/ .
Ik heb geen enkel zakelijk of persoonlijk belang om wie dan ook aan hem te "koppelen".
Wel kan ik je melden dat Patrick op het lasforum altijd snel ,correct, vakkundig en enthousiast over komt.Dat vind ik persoonlijk ook wat waard
.Afgelopen winter heb ik voor een collega z'n golf 1 gelast, zo'n beetje hetzelfde lijstje als wat Hans opsomde, en redde het niet in een week...... T'is gewoon veeeel werk om het netjes te doen, maar dan heb je ook wat 
Stel dat je een set velgen koopt of een versnellingsbak waar je achteraf spijt van krijgt,......dan slaak je een zucht, koopt spullen die wel naar je zin zijn en monteert deze.
Het wordt gekker als je je carrosserie (de basis dus) laat verprutsen voor bijvoorbeeld de helft van het geld dat Patrick vraagt.
Als je daar ontevreden mee bent is het over en uit, de auto is voorgoed verwoest en al het spuitwerk en strakmaken is over de balk gegooid.Je moet dan wel heel sterk in je schoenen staan wil je alles ut laten slijpen en nóg eens goed laten lassen.
Ik ken een jongen die zijn 140 liet lassen, werkelijk onbeschrijfelijk hoe hij hem terugkreeg!!!!
De deuren sloten allen nog als je ze optilde tijdens sluiten, de verbindingen (lassen wil ik ze niet noemen) hadden meer weg van een maanlandschap of pindarotsje dan lassen.Nergens was lasprimer toegepast zodat er na 3 weken al roestwater uit de onbehandelde naden liep etc. etc.
OK OK er zijn ook middenwegen, ik weet het. ;D ik wil alleen maar waarschuwen het goed te (laten) doen of gewoon niet te doen.
De eerlijkheid gebied trouwens te zeggen dat ik Patrick van Lasklus ken via het forum http://www.hetlasforum.nl/ .
Ik heb geen enkel zakelijk of persoonlijk belang om wie dan ook aan hem te "koppelen".
Wel kan ik je melden dat Patrick op het lasforum altijd snel ,correct, vakkundig en enthousiast over komt.Dat vind ik persoonlijk ook wat waard
.Afgelopen winter heb ik voor een collega z'n golf 1 gelast, zo'n beetje hetzelfde lijstje als wat Hans opsomde, en redde het niet in een week...... T'is gewoon veeeel werk om het netjes te doen, maar dan heb je ook wat 

