8 July 2010, 22:41
ik herinner me dat de garage waar ik ooit voor (alleen) APK kwam deze vaak moesten vervangen bij de 200..
Ik heb juist het idee dat de stangen op de as meer effect hebben dan voor de as, heeft zo immers een langere hefboom, terwijl de 140 situatie op het kantelpunt zit en een beetje moet middelen tussen drukken en trekken. Verder zijn de onderste draagarmen van een 200 breder uitgevoerd en verwacht ik minder vervorming, hebben ze natuurlijk niet voor niets gedaan. En een 200 as met Dana 32 (?) van een turbo is dan wel geinig, met normaal gebruik iig in de winter, ik had er aardig last van..
(we breken geloof ik in op een topic..
)
Ik heb juist het idee dat de stangen op de as meer effect hebben dan voor de as, heeft zo immers een langere hefboom, terwijl de 140 situatie op het kantelpunt zit en een beetje moet middelen tussen drukken en trekken. Verder zijn de onderste draagarmen van een 200 breder uitgevoerd en verwacht ik minder vervorming, hebben ze natuurlijk niet voor niets gedaan. En een 200 as met Dana 32 (?) van een turbo is dan wel geinig, met normaal gebruik iig in de winter, ik had er aardig last van..
(we breken geloof ik in op een topic..
)


![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)