12 July 2010, 14:40
Een resetknopje zit er helaas niet op. Vandaag alle contacten ontvet met spiritus, dit bood geen soelaas.
Het vreemde is dat het apparaat wel (kortstondig) een stroompje krijgt, als ik de eject-knop op de wisselaar indruk flitst dat lampje 1 seconde groen op om daarna niets meer te doen totdat de auto weer opnieuw op contact wordt gezet. Het apparaat helemaal spanningsloos maken en verwijderen zou betekenen een (massa)draad door te knippen, indien het ook anders kan geniet dat mijn voorkeur.
Tips blijven dus welkom!
Het vreemde is dat het apparaat wel (kortstondig) een stroompje krijgt, als ik de eject-knop op de wisselaar indruk flitst dat lampje 1 seconde groen op om daarna niets meer te doen totdat de auto weer opnieuw op contact wordt gezet. Het apparaat helemaal spanningsloos maken en verwijderen zou betekenen een (massa)draad door te knippen, indien het ook anders kan geniet dat mijn voorkeur.
Tips blijven dus welkom!
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
245 estate 1976 B230F "De ouwe Blauwe", Prins VSI LPG G3 100 liter, AW71, Mellan Bla, Volvo lakkleur 121-00-1 244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2