7 August 2010, 22:50
Dank voor de reacties, het zijn in iedergeval niet de naafkapjes want die heb ik niet
Het geluid lijkt op het tegen elkaar aan bengelen van stalen staven onder de auto.. Het probleem doet zich niet voor als ik al rijdend de koppeling intrap of de bak in zijn vrij zet. Het geluid is ook vaak te horen het laatste moment voordat de auto stil staat na het remmen. Het komt niet bij de wielen, voor as, of differentieel vandaan, tis echt in de buurt van de bak.
Moet ik toch maar iemand zien te vinden die tijdens het rijden onder de auto wil hangen...
@ Vincent244: Had dat topic inderdaad al gespot. Misschien is de kabel van de koppeling inderdaad iets te los, maar ik dacht daar niet aan omdat ik hij het geluid heel anders omschrijft en ik duidelijk geen 'dozijn kerstbelletjes' hoor =P
Het geluid lijkt op het tegen elkaar aan bengelen van stalen staven onder de auto.. Het probleem doet zich niet voor als ik al rijdend de koppeling intrap of de bak in zijn vrij zet. Het geluid is ook vaak te horen het laatste moment voordat de auto stil staat na het remmen. Het komt niet bij de wielen, voor as, of differentieel vandaan, tis echt in de buurt van de bak. Moet ik toch maar iemand zien te vinden die tijdens het rijden onder de auto wil hangen...
@ Vincent244: Had dat topic inderdaad al gespot. Misschien is de kabel van de koppeling inderdaad iets te los, maar ik dacht daar niet aan omdat ik hij het geluid heel anders omschrijft en ik duidelijk geen 'dozijn kerstbelletjes' hoor =P