20 August 2010, 20:42
Het bleek uiteindelijk de HRC van een opel te zijn maar nu heb ik weer een mooie "Volvo" HRC.
Helaas waren dit niet al me problemen >
Beide rubber rem slangen zaten dicht en dan ook echt goed dicht
Gelukkig braken er maar 2 rem leidingen aan de kant van de slang... en 2 aan de kant van de rem klauwen :
Na een paar keer geprobeerd te hebben nieuwe flensen te maken (er lag een flens apparaat in de kofferbak :o) nieuwe kopere leidingen gehaald bij autoparts. De bestaande remleidingen die van het verdeel blok kwamen hebben we met hoge druk door gespoten wat ook echt wel nodig was!!!
Resultaat: Hij remt weer als de beste en hij blijft mooi recht rijden.
Alleen jammer dat hij niet meer wou starten nadat we de motor schoon hadden gemaakt (het bleek trouwens een rode motor te zijn
) Hierdoor duurt het weer een week langer voordat er AKP op zit :-[
Helaas waren dit niet al me problemen >
Beide rubber rem slangen zaten dicht en dan ook echt goed dicht
Gelukkig braken er maar 2 rem leidingen aan de kant van de slang... en 2 aan de kant van de rem klauwen :
Na een paar keer geprobeerd te hebben nieuwe flensen te maken (er lag een flens apparaat in de kofferbak :o) nieuwe kopere leidingen gehaald bij autoparts. De bestaande remleidingen die van het verdeel blok kwamen hebben we met hoge druk door gespoten wat ook echt wel nodig was!!!
Resultaat: Hij remt weer als de beste en hij blijft mooi recht rijden.
Alleen jammer dat hij niet meer wou starten nadat we de motor schoon hadden gemaakt (het bleek trouwens een rode motor te zijn
) Hierdoor duurt het weer een week langer voordat er AKP op zit :-[