7 January 2006, 13:24
Gisteren het slot aan de passagierszijde maar eens vast gezet. Daarbij de hele bekleding los gehaald en even netjes gepoets met antie roos shampoo. In de portiebak lagen nog de nodige glassplinters....ooit een inbraakje geweest dus.
De deurklink zat nog maar met ??n schroefje gammel vast. Gelukkig nog een schroefje gevonden dat dik en kort genoeg was. De kaartenbak van binnen voorzien van wat plakvilt, maar dat valt niet mee met al die bochten enzo. Bovendien bleek de tand des tijds een schroefje aan het uitende aan de bovenzijde te zijn verloren, waarbij de Italiaanse Volvodealer plakken verkoos boven een nieuw schroefje. Ergo, de bekleding ingescheurd bij het loshalen. Dat ook maar hersteld, nu nog een schroefie met afstandbussie.
O ja, echt vervelend was het al toen ik de garagepoort dicht deed en de antenne vergat los te halen. "Knak zij de spriet en brak op de schroefdraad"
Vooraf wezen tanken, 1 op 9,4 vind ik niet echt te zuinig. Zeker als ik maar effekes 160 heb gereden en de rest netjes tot max. 120.
groet
Ruud
De deurklink zat nog maar met ??n schroefje gammel vast. Gelukkig nog een schroefje gevonden dat dik en kort genoeg was. De kaartenbak van binnen voorzien van wat plakvilt, maar dat valt niet mee met al die bochten enzo. Bovendien bleek de tand des tijds een schroefje aan het uitende aan de bovenzijde te zijn verloren, waarbij de Italiaanse Volvodealer plakken verkoos boven een nieuw schroefje. Ergo, de bekleding ingescheurd bij het loshalen. Dat ook maar hersteld, nu nog een schroefie met afstandbussie.
O ja, echt vervelend was het al toen ik de garagepoort dicht deed en de antenne vergat los te halen. "Knak zij de spriet en brak op de schroefdraad"
Vooraf wezen tanken, 1 op 9,4 vind ik niet echt te zuinig. Zeker als ik maar effekes 160 heb gereden en de rest netjes tot max. 120.
groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)

