25 August 2010, 19:26
Rob schreef:Welkom hier!
idd leuk omte horen dat een ' zweedse' nederlander cq ' nederlandse' zweed met veel plezier in een zweedse ' oldtimer' rijdt.
Citaat:Werken doe ik in Stockholm in de telecom brancheLaat me raden.... Ericsson!
Kan haast niet missen.
Ben stiekem jaloers op je: wonen en werken in SE. zou het ook zo doen.
En over Biltema: leuke tent idd; kan ik al mijn verlanglijstje doorgeven? ;D 8)
(jammer dat ze niet versturen).
Succes met de mooie witte, geniet er van.
Bedankt. Mwahhh.... niet Ericsson. Ik hou me een beetje op de vlakte maar het is een grote leverancier van ICT en Telecom diensten. Actief in vele landen.
Zweden is inderdaad geweldig maar werk is er eigenlijk alleen in de grote steden. Voor jezelf beginnen is ook mogelijk maar zeker niet makkelijk.
Ik wil met alle plezier spulletjes opsturen maar hou in gedachten dat de posttarieven hier enorm zijn. Ik heb het gevoel dat dit min of meer de reden is dat Ebay hier niet van de grond komt. Biltema is zo'n 14 km bij mij vandaan en ik kan dus niet voor elk klein onderdeeltje heen en weer reizen maar ik wil met alle plezier kijken wat er mogelijk is. ;D
@WvR en Marc1070: Toch heb ik het gevoel dat er met stoelen uit dat bouwjaar een kwaliteitsprobleem is geweest. Er zijn er wel wat op een sloop maar gezien de enorme afstanden hier houdt het al gauw op. Wel is er veel meer aanbod van oudere bouwjaren. En wat je ziet zijn natuurlijk goede stoelen. Ik heb eigenlijk alleen maar een frame nodig. Wat ik gezien heb is het het vestelmechnisme wat stuk is. De bekleding is in vrijwel nieuwstaat. Maar ja, ik heb er geen haast mee, de stoel zit verder prima. Nu de vakanties afgelopen zijn zal er wel weer wat meer aanbod van particulieren komen.
Ik zal eens gewoon bij de twee sloperijen hier langsgaan. Helaas zijn ze niet in het weekend open.
Volvo 240 GL Automaat 1990. B230F Uppsala Zweden