26 August 2010, 17:01
Dat de nieuwe dorpel zwart is kan ik niks aan doen, zo word het plaatwerk nu eenmaal geleverd maar straks is hij weer gewoon netjes groen hoor.
En er is blijkbaar geen verschil tussen een dorpel voor een twee of een 4 deurs.
Voordat de nieuwe dorpels erop gingen heb ik ze van binnen wel goed in de tencopal teerlak gezet.
En na het spuiten gaat er waarschijnlijk iets van vet in.
Daar ben ik nog niet over uit dus als iemand een leuk idee heeft of ervaring dan hoor ik het graag.
Ik wil het wel zelf kunnen doen met de compressor.
Verder ben ik niet echt zuinig met de owatrol en de teerlak waar het plaatwerk niet gespoten word ;D.
En riep er iemand iets over een oude rhd???
Het stuur zit gewoon aan de linkerkant hoor, wel met stuurbekrachtiging dat dan weer wel 8).
En er hangt een sticker van IPD aan de stabilisatorstang dus dat is ook een leuke bijkomstigheid.
Morgen zal ik de camera meenemen en wat roest foto,s maken aangezien ik weer een verse bron van roest ontdekt heb aan de voorkant :-[.
En er is blijkbaar geen verschil tussen een dorpel voor een twee of een 4 deurs.
Voordat de nieuwe dorpels erop gingen heb ik ze van binnen wel goed in de tencopal teerlak gezet.
En na het spuiten gaat er waarschijnlijk iets van vet in.
Daar ben ik nog niet over uit dus als iemand een leuk idee heeft of ervaring dan hoor ik het graag.
Ik wil het wel zelf kunnen doen met de compressor.
Verder ben ik niet echt zuinig met de owatrol en de teerlak waar het plaatwerk niet gespoten word ;D.
En riep er iemand iets over een oude rhd???
Het stuur zit gewoon aan de linkerkant hoor, wel met stuurbekrachtiging dat dan weer wel 8).
En er hangt een sticker van IPD aan de stabilisatorstang dus dat is ook een leuke bijkomstigheid.
Morgen zal ik de camera meenemen en wat roest foto,s maken aangezien ik weer een verse bron van roest ontdekt heb aan de voorkant :-[.
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970

