11 September 2010, 10:55
Jerry schreef:Ik denk dat het er best intresse is maar er zijn wat dingen die hem minder aantrekkelijk maken.Als het een LH-jetronic is, dan is LPG niet duurder dan bij een niet-turbo. Alleen bij de K-Jetronics moet je eigenlijk direct ingespoten LPG hebben.
Slechte lak en dus misschien overspuiten en dat is duur.
Geen lpg voor de mensen die hem gebruiken als dagelijks vervoer.
En lpg inbouwen is wat kostbaarder bij een turbo.
En het is een sedan en dus minder gewild dan een estate.
Als het een estate was geweest voor die prijs dan had ik hem al opgehaald maar nu blijft het
bij denken van Mmmmmmm leuk hoor en niet duur.
Backfires bij een K-Jetronic zijn killing, bij een LH-Jetronic niet.
Ligt er dus aan welk systeem hier in zit (werd destijds door elkaar heen gebruikt, dus valt niet te zeggen wat erin zit). LH-Jetronics in zo'n 740 Turbo zijn gewoon 100% identiek als die in normale 940's en die werken ook prima op normale/standaard LPG-installaties. 
En ik blijf erbij: mensen die een auto alleen voor goedkoop rijden willen kopen, kunnen beter een Aygo oid kopen. Dat zijn vaak ook de figuren die met tweedehands pakkingen en achterstallig onderhoud rijden en van APK naar APK toe fietsen.

