12 September 2010, 19:03
De kleur is inderdaad echt super!
Het is 200-2 volgens het typeplaatje.
Ik ben nog aan het nadenken hoeveel ik er aan wil doen.
De wielranden zijn er opnieuw ingezet, maar niet zo mooi afgewerkt.
Misschien dat ik het plamuren nog even doe en dan opnieuw spuit.
Metallic zal wel extra lastig zijn, maar hopelijk krijg ik het mooier dan hoe het nu is.
Verder valt het werk op korte termijn wel mee denk ik.
Misschien iets laswerk, een nieuwe uitlaat, accu vastzetten en waarschijnlijk nog wel het een en ander.
Na beter bestuderen van het VIN zag ik trouwens dat de BW55 er wel origineel onder hoort.
Ben zelf meer van de handgeschakelde auto's, dus wellicht eens kijken of er toch een M46 of evt M47 onder kan (met niet al te veel moeite/aanpassingen).
De trekkende auto tijdens het ophalen is trouwens een XC70 en die mag 2100 kg geremd trekken, dus dat zit denk ik wel goed.
Het is 200-2 volgens het typeplaatje.
Ik ben nog aan het nadenken hoeveel ik er aan wil doen.
De wielranden zijn er opnieuw ingezet, maar niet zo mooi afgewerkt.
Misschien dat ik het plamuren nog even doe en dan opnieuw spuit.
Metallic zal wel extra lastig zijn, maar hopelijk krijg ik het mooier dan hoe het nu is.
Verder valt het werk op korte termijn wel mee denk ik.
Misschien iets laswerk, een nieuwe uitlaat, accu vastzetten en waarschijnlijk nog wel het een en ander.
Na beter bestuderen van het VIN zag ik trouwens dat de BW55 er wel origineel onder hoort.
Ben zelf meer van de handgeschakelde auto's, dus wellicht eens kijken of er toch een M46 of evt M47 onder kan (met niet al te veel moeite/aanpassingen).
De trekkende auto tijdens het ophalen is trouwens een XC70 en die mag 2100 kg geremd trekken, dus dat zit denk ik wel goed.
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl