12 September 2010, 20:21
Die van mij is een 86'er en daar zit toch Ãcht LH-jetronic in.
Is wel een B230FT en de auto is 100% origineel en ook 100% eerlijk.
Bij 740's wordt vaak heel wat door elkaar gebruikt, dus zowel K-Jetronic, LH-jetronic als Motronic. K-Jetronics zie je vooral in de eerste turbo's.
LH-Jetronic is extreem easy met LPG, de meeste 940's met LPG zijn gewoon G2 (geen G3) en hebben allen hetzelfde LH-Jetronic-systeem zoals die in de 740 zat. Logisch ook, aangezien de 740 en 940 gewoon nagenoeg identiek zijn.
@ K-Jetronic-verhaal: een goede LPG-inbouwer krijgt het inderdaad zonder problemen voor elkaar. HPO bijvoorbeeld, da's ook 1 van de weinigen die er gewoon garantie op geeft.
Is wel een B230FT en de auto is 100% origineel en ook 100% eerlijk.
Bij 740's wordt vaak heel wat door elkaar gebruikt, dus zowel K-Jetronic, LH-jetronic als Motronic. K-Jetronics zie je vooral in de eerste turbo's.LH-Jetronic is extreem easy met LPG, de meeste 940's met LPG zijn gewoon G2 (geen G3) en hebben allen hetzelfde LH-Jetronic-systeem zoals die in de 740 zat. Logisch ook, aangezien de 740 en 940 gewoon nagenoeg identiek zijn.

@ K-Jetronic-verhaal: een goede LPG-inbouwer krijgt het inderdaad zonder problemen voor elkaar. HPO bijvoorbeeld, da's ook 1 van de weinigen die er gewoon garantie op geeft.

