18 September 2010, 16:02
Zojuist de Volvo nagelopen en tijdens het emailen van de bevindingen kreeg ik toevallig Hans aan de andere kant van de lijn.
Zijn inbreng: "misschien moet ik de auto maar weer ophalen, ik heb nagedacht over wat je zei en als de auto zo slecht is is die het niet meer waard".
Ik heb gezegd dat ik daarover niet kan beslissen, dat moet de eigenaar doen en als die hem weer wilde ophalen we een datum via de email konden afspreken, geen probleem.
Na het ophangen toch maar even het emailtje afgemaakt waar ik mee bezig was en verstuurd.
Zie onder, wellicht dat dit hem weer wat gelukkiger en positiever maakt
Zijn inbreng: "misschien moet ik de auto maar weer ophalen, ik heb nagedacht over wat je zei en als de auto zo slecht is is die het niet meer waard".
Ik heb gezegd dat ik daarover niet kan beslissen, dat moet de eigenaar doen en als die hem weer wilde ophalen we een datum via de email konden afspreken, geen probleem.
Na het ophangen toch maar even het emailtje afgemaakt waar ik mee bezig was en verstuurd.
Zie onder, wellicht dat dit hem weer wat gelukkiger en positiever maakt

Citaat:Hallo Hans,
Ik was net bezig met alle foto's en onderstaande email toen je belde, ik stuur hem toch even door voor je algemene indruk over de auto.
"Na het nauwkeurig nalopen is het mij eigenlijk meegevallen en ook de wielbak LA hangt minder scheef als ik dacht, ik ben i.i.g. een stuk positiever over de auto als toen je hem bracht, ik denk dat ik hem behoorlijk netjes krijg en dat je er na het afwerken van sommige randen met wat oppervlakkig plamuur allemaal niks meer van ziet.
In principe is het een kwestie van opnieuw uitrichten, aflassen van alle hechtingen achter en de dorpel rechts en alles netjes afwerken, vooral dat laatste is het meeste werk omdat er al veel grof aan gelast is.
LA de buitenbak ga ik ook vervangen, ik wilde dit niet omdat er veel spanning op stond maar na het maken van een inkeping bij het achterlicht blijkt dit gelukkig niet permanent en is dus op te lossen met het imitatie deel.
De rest valt gelukkig wel mee, er zitten wat kleine gaatjes in de bodem en wat oud laswerk welke niet helemaal klopt maar dat is vrij makkelijk op te lossen.
Ik kan dit er wel voor een klein dagje bijnemen, zo kunnen we het bedrag mooi afronden..
Bijgevoegd wat foto's van de bodem.
Laat maar even weten wat je er van vind. "
Ik heb dus net je telefoontje gekregen waarin je aangaf dat je er over na hebt gedacht en er wellicht vanaf wilt zien.
Misschien veranderd bovenstaand email dit, ik ben te negatief geweest bij het afleveren van de auto, maar goed beter zo als andersom, ik wil graag eerlijk zijn en kwaliteit afleveren, dat moge duidelijk zijn.
Het is mij eigenlijk wel meegevallen na 2 uurtjes goed onderzoek en ik ben er van overtuigd dat je hem tevreden kan ophalen als die klaar is.
Ja, er zitten wat kleine punten aan welke ik anders had gedaan als je hem voor het eigen werk had gebracht maar achteraf zal ik de enige zijn die dit nog ziet, voornamelijk omdat ik het weet.
Als je, om wat voor reden ook, de auto toch weer wilt ophalen kan dat uiteraard, maar dan wil ik wel bovenstaande gezegd hebben over het bijstellen van mijn mening, vandaar nog even deze email.
Ik heb er ongeveer 2 uur aan gewerkt en hij heeft 3 dagen verderop in de stalling gestaan, het bedrag van dit beide vind ik te klein om aan te rekenen.
Ik hoor het wel,
Met vriendelijke groet,
Patrick Wouterse
Lasklus Nederland
http://www.lasklus.nl
info@lasklus.nl
06-40496653
Mvg Patrick<br /><br />Volvo restauratie en reparatie!<br />Voor elke lasklus www.lasklus.nl