27 September 2010, 22:21
BartWillem schreef:Uppsala, geweldige stad vind ik dat! 8) Vorig jaar nog geweest.Maar dit is een beetje offtopic.
Uppsala is zeker geweldig. Maar helaas, in de zomer als de studenten naar huis zijn is het eigenlijk een saaie boel. Ook een aantal bezienswaardigheden en musea zijn dan gesloten. Erg jammer en een gemiste kans naar mijn idee. Maar hou je van natuur en wandelen langs de Fyris dan zit je hier geweldig.
Zo nu even weer on-topic: Ik heb de spulletjes gewoon bij de dealer besteld. Ik ben nu bij een andere Volvo dealer geweest (Upplands Motor)en uiteraard niets op voorraad. Grote voordeel: is op Zaterdag open. En de prijs viel reuze mee. Ik heb het niet kunnen vinden op de nl site van Volvo maar hier heeft Volvo voor de oudere modellen een zogenaamde 'Nice Price' voor een groot aantal onderdelen en service. Als ik het mag geloven gaat het om originele onderdelen. Het prijsverschil met b.v. Biltema is dan zo klein dat ik voor dat beetje geld meer voor origineel ga. Bij mij zijn ook de rubbers van de achteras aan de beurt.
Volvo 240 GL Automaat 1990. B230F Uppsala Zweden

Maar dit is een beetje offtopic.